شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین دکتر تلخابی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین تلخابی گفت: شعار، افتخار، آرزو و هدف طلاب مجتمع آموزش عالی فقه تبدیل شدن به سیدحسن نصرالله در کشورهای خود است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین تلخابی در مراسم آغاز سال تحصیلی مجتمع آموزش عالی فقه قم با اشاره به ضرورت تربیت و علمیت طلاب، اظهار کرد: شعار، افتخار، آرزو و هدف طلاب مجتمع آموزش عالی فقه تبدیل شدن به سیدحسن نصرالله در کشورهای خود است. این واقعیتی است که محقق خواهد شد.

رئیس مجتمع آموزش عالی فقه اضافه کرد: وعده خدا در نابودی کافران و کلام مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل در ۲۵ سال آینده به یقین محقق خواهد شد و همگان شاهد آن خواهند شد.

وی دروس مجتمع آموزش عالی فقه را منظم و در راستای پرورش طلاب برای تحقق اهداف والای مذکور دانست و ادامه داد: ایجاد و تقویت ارتباط طلاب با مجموعه مجتمع از ریاست گرفته تا گروه های علمی، اساتید و همکاران می تواند گره گشای کار باشد و چالش های احتمالی را برطرف ساخته و پیمودن مسیر را برای طلاب سهل و آسان کند.

رئیس مجتمع آموزش عالی فقه، در پایان خاطرنشان کرد: اکنون شاهد ارسال بیش از ۱۳۰۰ مقاله علمی پژوهشی توسط طلاب مجتمع به همایش مبانی فقهی بیانیه گام دوم انقلاب که به زودی در این مجتمع برگزار می شود، هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha